Saturday, January 22, 2011

Petua Mengempiskan Perut

Assalammualaikum.

Disini aku post kan satu petua untuk mengempiskan perut. Petua ni aku amalkan dalam sebulan dua baru-baru ni.Ternyata agak berkesan dan aku akan teruskan sehingga 2 3 bulan lagi.. hehehe

Petuanya senang sahaja,tak perlu makanan kesihatan yang mahal2, just kena disiplin pada setiap hari, Aku selalu amalkan makan malam pada waktu petang time lepas balik keja antara pukul 5 tau 6 petang aku dah makan, so malam tak payah makan bleh tahan sampai pagi keesokanya.. Perut aku dah tak terasa buncit lg.slim ja.hahaha.. dulu time lepas aku kawin berat badan naik mendadak. nak taik in baju pun rasa sendat.. Tetapi sekarang dah boleh taik in hahaha... berkesan jugak.. perut tak nampak kedepan sgt..
Tak percaya ,cuba lah...

No comments:

Post a Comment